Klímaberendezés garanciális feltételei

Garanica és Jótállás

Klímaberendezés garanciális feltételei

Az EU-nak köszönhetően a vásárlók jogainak védelme egyre nagyobb hangsúlyt kap. Ezzel egy időben a tudatos vásárlás is megerősödött. A klímaberendezések garanciájával kapcsolatban három fontos szempont létezik.

 1) A készülékre vonatkozó Garancia.

 Alapvetően elmondható hogy minél hosszabb időre vállal a gyártó garanciát termékére annál biztosabb lehet abban, hogy amit vásáról minőségi termék. Természetesen emellett nem árt figyelembe venni a cég székhelyét, ami nem  minden esetben azonos a gyártó országgal. Ami árulkodó lehet, hogy egy esetleges meghíbásodás esetén mennyire könnyű lesz pótalkatrészt találni berendezéséhez.

Valamint az is érdemes figyelembe venni a klimaberendezés milyen extrákkal és technikai háttérrel rendelkezik. Ezek további szavatosságot és megtérülést biztosítanak a termékkel kapcsolatban. 

Garancia Split klima
   

2) Beüzemelési feltételek.

A garanica szempontjából ez egy lényeges szempont. Alapvetően elmondható, hogy érdemes klimaberendezését szakemberrel beüzemeltetni, már csak ha a tapasztalatott és hozzá értést veszük figyelembe, akkor is.

Azonban ennél is fontosabb, hogy számos gyártó cég és forgalmazó a garancia megmaradását szakember által történő beüzemeléshez köti. 

Klimaberendezés telepítése
   

3) Rendszeres karbantartás

A klimaberendezések karbantartása és tisztítása, nem csak egészségét óvja, hanem pénztárcáját és garanica levelét is. 

Ahogy számos gyártó és forgalmazó előírja a gépek szakemberáltal történő beüzemelését, a legtöbb esetben az időközönkénti szakember által történő karbantartást is feltételnek szokták megadni, hogy garanicája ne vesszen el, még mielőtt lejárna. 

Garanciális klimatisztítás és klimakarbantartás

Ennek fényében cégünk csak általunk vagy szervíz partnereink által beüzemelt klimákra vállal garanciát a munkalapon és jótálási szelvényen hitelesített megadott időpontig. 

ÖSSZEHASONLÍTÁS INDÍTÁSA